Szukaj na tym blogu

22 stycznia 2013

Konkurs Blog Roku 2012

Za namową nieustraszonego KaOwca Grupy Teatralnej zgłosiłem te nasze wynurzenia do Konkursu na Blog Roku 2012. Jak widać połknąłem w końcu bakcyla ekshibicjonizmu medialnego. Nie myślałem, że mi się to na stare lata przydarzy. Wszystko przez Was, bo nie wiem czemu, ale ciągle to jednak czytacie i oglądacie. No dobra, to teraz, jak już wychodzimy na szersze wody, macie przed sobą bojowe zadanie polecenia tych wypocin znajomym i krewnym królika. Jeśli im się to również spodoba, to byłoby byczo jakby zagłosowali w konkursie, to może nawet jakąś nagrodę wygramy
 http://www.blogroku.pl/2012/nagrody/ja-i-moje-zycie,75,nagroda.html

.....a potem rozlosujemy ją wśród czytelników, no bo przecież jak ja ten skuter tutaj przywiozę. A może Itaka zafunduje komuś wycieczkę do Nowej Zelandii? To by dopiero było....

Na razie lecę zbierać materiały o Scott Base - naszej nowozelandzkiej bazie na Antarktydzie (nota bene właśnie wczoraj odwiedzał ją nasz premier). W końcu Marek Kamiński jest głównym jurorem kategorii, w której zgłosiłem bloga, a wiadomo "dzień bez wazeliny jest dniem straconym".

Na razie...

1 komentarz:

  1. Rozpuscilam wiesc na facebooku, mam nadzieje,ze siostra tez sie przylozy :)

    OdpowiedzUsuń