Szukaj na tym blogu

09 stycznia 2013

Porządki

Jak widać wpadłem w nastrój porządkowania. Starzy czytelnicy dostrzegli, że nieco zmieniłem interfejs,  bo wydawało mi się, że ten poprzedni jednak był trochę mdły. Wypowiedzcie się proszę czy tak może być, czy ta kora z sosny nad jeziorem Taupo nie jest zbyt nachalna i czy się dobrze na to wszystko patrzy. Otworzyłem również możliwość pisania komentarzy bez potrzeby rejestracji więc mam nadzieję, że pomożecie mi trochę oceniając i podpowiadając. Zapraszam również do zadawania pytań. Mam nadzieję, że "bluzgów" zbyt wiele nie będzie. Na szczęście mogę je łatwo usuwać więc blog jest ciągle otwarty dla dzieci i młodzieży.

5 komentarzy:

  1. Kora moze byc. wyrazista, ale nie oczo****.:) Komentarze bez rejetracji najabrdziej mi sie podobaja..zrezygnowalam z komentowania jednego z wpisow po okolo 5 probach bo mi sie nie chial zarejestrowac. Mzoe teraz wroce i skomentuje.:)
    nicole

    OdpowiedzUsuń
  2. No to byczo, ze zrobilem latwiej. A komentarze zawsze ciesza....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kora fajna ;-) Posty fajne i świetnie się Was czyta. Brak rejestracji popieram - pierwszy raz udało mi się dodać komentarz !
    Wszystkiego Naj w Nowym Roku - K&M&B

    OdpowiedzUsuń
  4. No to może i ja dwa słowa - jako jeden z pierwszych czytelnikow przyznam że byłem przyzwyczajony do poprzedniej kolorystyki - teraz troche jakby "wulkanicznie" ciemno i szaro (czyli tak jak w Polsce na codzień) -chyba wolałbym cos bardziej w kolorze "ciepłych krajow"...
    RJ
    PS- jak sie uda opublikować komentarz bez rejestracji (a takie próbypodejmowałem) to super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK Mimo, ze w zasadzie tutaj przewaga zadowolonych ale w prywatnych mailach i czatach wiekszosc chce ciepla wiec narazie palemki, zaraz poszukam bardzej adekwatnych wiec te jeszcze nie ostateczne. A polskim latem bede Was chlodzil czyms cool. Kia ora

      Usuń